top of page
Polityka prywatności i cookies
​

POLITYKA PRYWATNOÅšCI

​

Wstęp

Chcąc dopasować nasze treści do Twoich potrzeb, korzystamy na naszych stronach z technologii pozwalających nam zbierać Twoje dane osobowe. Pragniemy poinformować Cię dokładnie, co zbieramy, dlaczego to zbieramy i czego możesz od nas oczekiwać.

 

Kim jesteśmy?

Administratorem Twoich danych osobowych, a więc podmiotem odpowiedzialnym za to, co się z nimi dzieje, jesteśmy my: notatkizpierwszychdni.pl

 

Jakie dane zbieramy?

Zbieramy twoje imiÄ™, nazwisko, adres pocztowy, adres poczty elektronicznej.

 

Po co je zbieramy i czy możemy je zbierać?

Zbieramy dane zapisane w cookie w celu dopasowania treÅ›ci do Twoich potrzeb. PiszÄ…c o „treÅ›ciach”, mamy na myÅ›li zarówno to, co publikujemy w naszym serwisie, jak również to, co wyÅ›wietlajÄ… Ci nasi partnerzy. PiszÄ…c o „dopasowaniu”, mamy na myÅ›li uczynienie treÅ›ci ciekawszymi dla Ciebie. Dane zapisane w cookie umożliwiajÄ… nam bowiem analizowanie Twoich zachowaÅ„. Ich zbieranie jest oparte o wyrażonÄ… przez Ciebie zgodÄ™. Potrzebujemy ich, aby wysyÅ‚ać Ci newsletter oraz abyÅ›my mogli zrealizować Twoje zamówienie.

 

Partnerzy

Wix wraz z partnerami wspóÅ‚pracujÄ…cymi z Wix, również do celów przeprowadzania transakcji zakupu.

 

Inni odbiorcy

Jeśli wymaga tego od nas obowiązujące nas prawo, musimy przekazać Twoje dane osobowe uprawnionym do tego podmiotom, takim jak sądy, urzędy skarbowe czy organy ścigania.

 

Twoje prawa

Pamiętaj także, że masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Dodatkowo możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, a także żądać przeniesienia danych. Aby to zrobić, wystarczy wysłać email pod adres notatki@kopec.it

 

Jak długoprzechowujemy Twoje dane?

W przypadkach gdy przetwarzamy twoje dane w oparciu o TwojÄ… zgodÄ™, Twoje dane osobowe bÄ™dÄ… przechowywanie do czasu zakoÅ„czenia realizowania przez nas celu, którego dotyczyÅ‚a wyrażona zgoda, ale nie dÅ‚użej niż do czasu ewentualnego cofniÄ™cia przez Ciebie zgody.

 

Kontakt

notatki@kopec.it

 

 

POLITYKA COOKIES

 

O COOKIES

Pliki cookie to pakiety informacyjne wysyÅ‚ane przez serwery internetowe do przeglÄ…darek internetowych i przechowywane przez przeglÄ…darki internetowe. Informacje sÄ… nastÄ™pnie przesyÅ‚ane z powrotem do serwera za każdym razem, gdy przeglÄ…darka żąda strony z serwera. Umożliwia to serwerowi sieciowemu identyfikacjÄ™ i Å›ledzenie przeglÄ…darek internetowych. IstniejÄ… dwa gÅ‚ówne rodzaje plików cookie: pliki cookie sesji i trwaÅ‚e pliki cookie. Pliki cookie sesji sÄ… usuwane z komputera po zamkniÄ™ciu przeglÄ…darki, podczas gdy trwaÅ‚e pliki cookie sÄ… przechowywane na komputerze do czasu ich usuniÄ™cia lub do momentu wygaÅ›niÄ™cia ich ważnoÅ›ci.

 

PLIKI COOKIES NA NASZEJ STRONIE

Wix, wykorzystuje następujące pliki cookie na tej stronie, w następujących celach:

utrzymywanie informacji o sesji miÄ™dzy odwiedzinami użytkowników na stronach serwisowych - użytkownik musi udzielić autoryzacji tylko raz podczas odwiedzania stron

optymalizacja doświadczenia użytkownika poprzez udostępnienie ulepszonej zawartości stronie odwiedzającej użytkownika

 

COOKIES GOOGLE

Lemur Notes Dorota Kopeć używa Google Analytics do analizy korzystania z tej strony. Google Analytics generuje informacje statystyczne i inne informacje na temat korzystania z witryny za pomocÄ… plików cookie, które sÄ… przechowywane na komputerach użytkowników. Wygenerowane informacje dotyczÄ…ce naszej strony internetowej sÅ‚użą do tworzenia raportów dotyczÄ…cych korzystania ze strony internetowej. Google bÄ™dzie przechowywać i wykorzystywać te informacje. Polityka prywatnoÅ›ci Google jest dostÄ™pna pod adresem: http://www.google.com/privacy

 

ODMAWIANIE COOKIES

WiÄ™kszość przeglÄ…darek pozwala odmówić akceptacji plików cookie. W Internet Explorerze możesz odrzucić wszystkie pliki cookie, klikajÄ…c „NarzÄ™dzia”, „Opcje internetowe”, „Prywatność”, i wybierajÄ…c „Zablokuj wszystkie pliki cookie” za pomocÄ… przesuwnego selektora. może dostosować ustawienia plików cookie, klikajÄ…c „NarzÄ™dzia”, „Opcje” i „Prywatność”. BlokujÄ…ce pliki cookie bÄ™dÄ… miaÅ‚y negatywny wpÅ‚yw na użyteczność niektórych witryn.

​

​

​

Notatki z Pierwszych Dni umożliwiają obecnie zakup tylko poprzez platformę Allegro.

Wszelkie transakcje zakupu prowadzone są wyłącznie w Allegro i jedynie z dostawą wysyłkową.

 
Regulamin Sklepu Internetowego

​

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Notatki z Pierwszych Dni, dostępny pod adresem internetowym notatkizpierwszychdni.pl, prowadzony jest przez Dorotę Kopeć prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Lemur Notes Dorota Kopeć, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7952490759, REGON 383274634.

  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do PrzedsiÄ™biorców korzystajÄ…cych ze Sklepu i okreÅ›la zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odlegÅ‚ość za poÅ›rednictwem Sklepu.

 

§ 2

Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierajÄ…ca ze SprzedawcÄ… umowÄ™ w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest zwiÄ…zany bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ….

  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Lemur Notes, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7952490759, REGON 383274634.

  3. Klient - każdy podmiot dokonujÄ…cy zakupów za poÅ›rednictwem Sklepu.

  4. PrzedsiÄ™biorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której odrÄ™bna ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, wykonujÄ…ca we wÅ‚asnym imieniu dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, która korzysta ze Sklepu.

  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez SprzedawcÄ™ pod adresem internetowym notatkizpierwszychdni.pl

  6. Umowa zawarta na odlegÅ‚ość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odlegÅ‚ość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecnoÅ›ci stron, z wyÅ‚Ä…cznym wykorzystaniem jednego lub wiÄ™kszej liczby Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość do chwili zawarcia umowy wÅ‚Ä…cznie.

  7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

  8. Zamówienie - oÅ›wiadczenie woli Klienta skÅ‚adane za pomocÄ… Formularza Zamówienia i zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze SprzedawcÄ….

  9. Konto - konto klienta w Sklepie, sÄ… w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o zÅ‚ożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostÄ™pny w Sklepie umożliwiajÄ…cy zÅ‚ożenie Zamówienia, w szczególnoÅ›ci poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz okreÅ›lenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i pÅ‚atnoÅ›ci.

  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne sÄ… wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci produktów.

  13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Krzywda 17G/32, 30-720 Kraków

  2. Adres e-mail Sprzedawcy: notatki@kopec.it

  3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:

    1. 50 1140 2004 0000 3702 7876 5674

  4. Klient może porozumiewać siÄ™ ze SprzedawcÄ… za pomocÄ… adresów podanych w niniejszym paragrafie

​

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglÄ…dania asortymentu Sklepu oraz skÅ‚adania zamówieÅ„ na Produkty, niezbÄ™dne sÄ…:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Safari, Chrome lub Firefox.

  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

  3. wÅ‚Ä…czona obsÅ‚uga plików cookies.

 

§ 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za zakÅ‚ócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siÅ‚Ä… wyższÄ…, niedozwolonym dziaÅ‚aniem osób trzecich lub niekompatybilnoÅ›ciÄ… Sklepu internetowego z infrastrukturÄ… technicznÄ… Klienta.

  2. PrzeglÄ…danie asortymentu Sklepu nie wymaga zakÅ‚adania Konta. SkÅ‚adanie zamówieÅ„ przez Klienta na Produkty znajdujÄ…ce siÄ™ w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbÄ™dnych danych osobowych i adresowych umożliwiajÄ…cych realizacjÄ™ Zamówienia bez zakÅ‚adania Konta.

  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

  4. Na koÅ„cowÄ… (ostatecznÄ…) kwotÄ™ do zapÅ‚aty przez Klienta skÅ‚ada siÄ™ cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opÅ‚aty za transport, dostarczenie i usÅ‚ugi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie skÅ‚adania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli zwiÄ…zania siÄ™ UmowÄ… Sprzedaży.

  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

 

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. ZakÅ‚adanie Konta w Sklepie nie jest wymagane, ale dane potrzebne do przeprowadzenia procesu zamówienia mogÄ… być przetwarzane w celu dokoÅ„czenia procesu pÅ‚atnoÅ›ci i dostawy produktu.

 

§ 7

Zasady skÅ‚adania Zamówienia

W celu zÅ‚ożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt bÄ™dÄ…cy przedmiotem Zamówienia, a nastÄ™pnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

  2. skorzystać z możliwoÅ›ci zÅ‚ożenia Zamówienia bez rejestracji;

  3. jeżeli wybrano możliwość zÅ‚ożenia Zamówienia bez rejestracji - wypeÅ‚nić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastÄ…pić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyÅ‚ki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeÅ›li sÄ… inne niż dane odbiorcy Zamówienia, podać adres e-mail oraz telefon.

  4. wybrać jeden z dostÄ™pnych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci,

  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i pÅ‚acÄ™” oraz potwierdzić zamówienie w zależnoÅ›ci od sposobu pÅ‚atnoÅ›ci i opÅ‚acić zamówienie w okreÅ›lonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3,

 

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z nastÄ™pujÄ…cych metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

    1. Przesyłka kurierska,

    2. przesyłka do punktu odbioru.

  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: Płatności elektroniczne i kartami płatniczymi - (w naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.)

  3. SzczegóÅ‚owe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod pÅ‚atnoÅ›ci znajdujÄ… siÄ™ na stronach Sklepu.

  4. Płatności kartowe przyjmowane są kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

  5. W przypadku wystÄ…pienia konieczność zwrotu Å›rodków za transakcjÄ™ dokonanÄ… przez klienta kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, sprzedajÄ…cy dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty pÅ‚atniczej ZamawiajÄ…cego.

 

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… nastÄ™puje po uprzednim zÅ‚ożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocÄ… Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

  2. Po zÅ‚ożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwÅ‚ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednoczeÅ›nie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjÄ™cie do realizacji nastÄ™puje poprzez przesÅ‚anie przez SprzedawcÄ™ Klientowi stosownej wiadomoÅ›ci e-mail na podany w trakcie skÅ‚adania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oÅ›wiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjÄ™ciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilÄ… otrzymania przez Klienta powyższej wiadomoÅ›ci e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

  3. W przypadku wyboru przez Klienta pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych albo pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, Klient obowiÄ…zany jest do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

  4. Produkt zostanie wysÅ‚any przez SprzedawcÄ™ w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustÄ™pu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas skÅ‚adania Zamówienia.

  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdÅ‚uższy podany termin.

  6. PoczÄ…tek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy siÄ™ w nastÄ™pujÄ…cy sposób:

    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu pÅ‚atnoÅ›ci pÅ‚atnoÅ›ciÄ… elektronicznÄ… od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, 

    2. W przypadku płatności kartą płatniczą od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności,

    3. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdÅ‚uższy podany termin.

  7. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

  8. Dostawa Produktu do Klienta jest odpÅ‚atna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opÅ‚aty za transport, dostarczenie i usÅ‚ugi pocztowe) sÄ… wskazywane Klientowi w trakcie skÅ‚adania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zwiÄ…zania siÄ™ UmowÄ… Sprzedaży.

  9. Faktura VAT za zamówienie jest wysyÅ‚ana drogÄ… elektronicznÄ….

 

§ 10

Prawo odstÄ…pienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które sÄ… dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objÄ™cia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

  6. OÅ›wiadczenie może być wysÅ‚ane drogÄ… elektronicznÄ… poprzez przesÅ‚anie oÅ›wiadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez zÅ‚ożenie oÅ›wiadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostaÅ‚y okreÅ›lone w § 3. OÅ›wiadczenie można zÅ‚ożyć również na formularzu, którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiÄ…zkowe.

  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  8. Skutki odstÄ…pienia od Umowy:

    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

    2. W przypadku odstÄ…pienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta o odstÄ…pieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjÄ…tkiem dodatkowych kosztów wynikajÄ…cych z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostarczenia oferowany przez SprzedawcÄ™.

    3. Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inne rozwiÄ…zanie, które nie bÄ™dzie siÄ™ wiÄ…zaÅ‚o dla niego z żadnymi kosztami.

    4. Sprzedawca może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

    5. Konsument powinien odesÅ‚ać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwÅ‚ocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowaÅ‚ SprzedawcÄ™ o odstÄ…pieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeÅ›li Konsument odeÅ›le Produkt przed upÅ‚ywem terminu 14 dni.

    6. Konsument ponosi bezpoÅ›rednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeÅ›li ze wzglÄ™du na swój charakter Produkt ten nie mógÅ‚ zostać w zwykÅ‚ym trybie odesÅ‚any pocztÄ….

    7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartoÅ›ci Produktu wynikajÄ…ce z korzystania z niego w sposób inny niż byÅ‚o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

9. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji Konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  2. w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczÄ™towanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu,

  3. w które przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz ulegajÄ…ca szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia,

  4. o Å›wiadczenie usÅ‚ug, jeżeli Sprzedawca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przez rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od Umowy,

  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahaÅ„ na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogÄ… wystÄ…pić przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od Umowy,

  6. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozÅ‚Ä…cznie poÅ‚Ä…czone z innymi rzeczami,

  7. w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… nagrania dźwiÄ™kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄ™towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu,

  8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjÄ…tkiem umowy o prenumeratÄ™,

  9. o dostarczenie treÅ›ci cyfrowych, które nie sÄ… zapisane na noÅ›niku materialnym, jeżeli speÅ‚nianie Å›wiadczenia rozpoczęło siÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy i po poinformowaniu go przez SprzedawcÄ™ o utracie prawa odstÄ…pienia od Umowy,

 

§ 11

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

  3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy.

  4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  5. Sprzedawca ustosunkuje siÄ™ do żądania reklamacyjnego niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeÅ›li nie zrobi tego w tym terminie, uważa siÄ™, że żądanie Klienta uznaÅ‚ za uzasadnione.

  6. Towary odsyÅ‚ane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyÅ‚ać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

  7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

 

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania przez Konsumenta z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz zasady dostÄ™pu do tych procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄ™pujÄ…cymi adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

  1. Konsument posiada nastÄ™pujÄ…ce przykÅ‚adowe możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„:

    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia siÄ™ do staÅ‚ego polubownego sÄ…du konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z Umowy zawartej ze SprzedawcÄ….

    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia siÄ™ do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoÅ„czenia sporu miÄ™dzy Konsumentem a SprzedawcÄ….

    3. Konsument może uzyskać bezpÅ‚atnÄ… pomoc w sprawie rozstrzygniÄ™cia sporu miÄ™dzy nim a SprzedawcÄ…, korzystajÄ…c także z bezpÅ‚atnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji spoÅ‚ecznej, do której zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego zbierane sÄ… w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodÄ™ - także w celu marketingowym.

  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogÄ… być:

    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyÅ‚kÄ… pocztowÄ… lub przesyÅ‚kÄ… kurierskÄ…, Administrator udostÄ™pnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub poÅ›rednikowi realizujÄ…cemu przesyÅ‚ki na zlecenie Administratora.

    2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych lub kartÄ… pÅ‚atniczÄ… Administrator udostÄ™pnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsÅ‚ugujÄ…cemu powyższe pÅ‚atnoÅ›ci w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

§ 14

Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów pÅ‚atnoÅ›ci i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpÅ‚ywajÄ… na realizacjÄ™ postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta posiadajÄ…cego Konto Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majÄ… zastosowanie powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa polskiego, w szczególnoÅ›ci: Kodeksu cywilnego; ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„. W tym celu może zÅ‚ożyć skargÄ™ za poÅ›rednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostÄ™pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

bottom of page